Surt istoric
Societatea Idea Pro SRL a fost înfiinţată în 1997, oferind pe parcursul celor peste 10 ani de activitate, servicii de consultanţă în afaceri, management de proiect şi organizare de evenimente de afaceri – târguri, conferinţe, întâlniri de afaceri, seminarii.
An de an, firma a înregistrat profit şi punând accent pe formarea profesională a angajaţilor a reuşit să îşi consolideze echipa.
În primii ani cea mai mare pondere în activitatea firmei a reprezentat-o organizarea de evenimente, respectiv târguri, expoziţii, seminarii, parteneriate, conferinţe şi consultanţă în management şi marketing etc.
Evenimente organizate:
- peste 30 de parteneriate de afaceri între delegaţii provenind din străinătate, organizate în Italia, Serbia, Ungaria şi România (1999 - 2005)
- 4 ediţii ale târgului şi parteneriatului de afaceri Made in Italy (2002 - 2005)
- 4 forum-uri pentru crearea de parteneriate în vederea derulării de proiecte de cooperare transfrontalieră pe graniţa dintre România şi Serbia (2006-2009)
- peste 20 de târguri dintre care cele mai semnificative: 3 ediţii ale târgul de investiţii şi imobiliare AR-INVEST (2006 - 2008), 2 târguri de agricultură la Pecica (2007 şi 2009), 1 târg de agricultură la Battonya, Ungaria (2009)
- peste 50 de seminarii şi conferinţe pe diverse tematici, independente sau cuprinse în diverse proiecte
- studii sectoriale şi de piaţă în 12 domenii, în special pentru investitori străini atât din Italia cât şi din Ungaria (2006 - 2009)
- consultanţă pentru firme în faza de Start Up, în 6 domenii de activitate (2007 - 2008)
Pasiunea directorului societăţii pentru scrierea de proiecte în vederea accesării de finanţări nerambursabile, a canalizat activitatea firmei spre misiunea actuală, aceea de a oferi servicii de consultanţă atât pentru identificarea de surse de finanţare nerambursabile pentru proiecte şi realizarea documentaţiei necesare pentru accesarea acestora cât şi pentru implementarea proiectelor.
Prin implicare şi prin formarea profesională continuă, societatea noastră a ajuns să fie în măsură să ofere asistenţă pentru identificarea surselor de finanţare nerambursabile, pentru accesarea acestora şi respectiv pentru implementarea proiectelor.
Toate acestea au făcut ca în prezent, scrierea şi implementarea proiectelor să devină activitatea de bază.
- Elaborarea a peste 20 de Cereri de finanţare complete, incluzând Planuri de afaceri, Analize cost beneficiu
- Elaborarea a peste 30 de Analize cost beneficiu
- Elaborarea de strategii de dezvoltare pentru Oraşul Pecica şi Ineu
- Colaborare la elaborarea strategiei de dezvoltare a judeţului Arad
- Elaborarea Planului Integrat de Dezvoltare Urbană a Municipiului Arad
- Implementarea de proiecte de infrastructură, culturale, dezvoltarea afacerilor prin programul Phare şi programe de cooperare transfrontalieră
- Pregătirea şi implementarea a 18 proiecte finanţate prin fonduri structurale
- Consultanţă în management pentru primul proiect de infrastructură rutieră finalizată, finanţată prin Programul Operaţional Regional